Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Söndagen den 21:a april!

Av Amanda - 21 april 2013 23:45

Jaha har idag konstaterat att mitt framtida yrkesval inte är städerska i alla fall...

Eller det är lugnt så länge man inte har en pedantisk syster som boss!

Haha hon fick värsta spelet på mig idag!

YES! I DID IT AGAIN!!!!!!!!!!!!


Sorry för den asadåliga rubriken! XD


Mamma och Pappa återvände idag från Paris...

"Har ni köpt nått till mig???" Ler stort med mina vackra hundvalpsögon...

Nej men skojjar bara...

Eller inte! Haha!

Klart jag fick nått!

En parfymlåda från Dior!

Smells like heaven!


Men det var inte det jag skulle säga nu...

Syrran ja, och flippspelet hon fick...

Vi fick för oss att överraska Mor & Far genom att städa huset ( Mamma tror inte ens att jag vet hur dammsugarn funkar... Jösses! Man trycker i sladden i uttaget på väggen och sen trycker man på ON!)


Så okej, städa utan musik det går inte...

Så jag tänkte att nu seglar vi tillbaka till syrrans barndomsminnen och Spice Girls!

Jäklar vad hon idiotförklarade mig...

Ska inte nämna i ord vad hon sa men det var något med Lokalmongo som sedan utvecklades till Rikspucko!

Haha vaddå?

Det går faktiskt att lyssna på skit... ehm den gruppen!

Tänkte ju bara vara snäll så att hon kan minnas vad hon snöade in på under 1995 - "frös ihjäl och vi minns medeltiden" ungefär...

Nähä... Hon kastade en dammtrasa i huvudet på mig!

Akta frisyren FFS!

Men sen vart det att dundra Enter Sandman så det skallrade i väggarna!

Aja vi städar och städar...

Det blev faktiskt asfint!

Och så stack vi in till stan och köpte lite blommor som vi satte på köksbordet med ett kort om att de var välkomna hem...


Snäll idag?

Alltid!


Aja Sirocco är bättre men han haltar fortfarande så ska tävla Sky på lördag...

Det kommer att gå undan!

Så nu blire hårdträning!

Känner ju inte den hästen så jättebra ännu heller men gillar när det går fort.

Speeed is my secondname!

Nervös ultra med... Huja!  HALVHALT!


Vad har jag mer gjort idag?

Ridit lite arab... studsat kanske man ska säga för det var la det han gjorde mest lilla T.D


Sen nu ikväll har jag cpat mig med Carro... Haha japp! Vi var tvungna att stilla beroendet på

"IT´S SO FLUFFY"  lite granna bara... Haha LOVE IT!


Annars har jag nog inte så mycket mer att säga... Borde ju sova men hur ska det gå utan min kramisnallefnallegullebulle-gubbe?!


Uschaeeen skola imörrn med... vad tusan... äre inte långledigt snart ?

Semester kanske?

Nej juste... Jag fick ju redan det när vi åkte till Thailand...

Förresten!

Fick mail från Stephanié idag!

Allt bra med henne och hon ville ha lite bilder och så på hur det såg ut i Sverige... :D

Hoppas vi kan hålla kontakten..

Hur go som helst den tjejen!

Äh jag kan ju publicera mailet om ni vill? Haha...


Neeeej kolla Becas blogg! Viktigt!

Sen sussa kudden och drömma söta drömmar om Unicorns och rosa kullar ...


Pussar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 22 juli 2020 23:30


Att ta med en stor nypa salt ;-) Dressyrryttaren: Ryttare som tycker om fasta ramar, gärna trä i form av en sarg och helst med ett tak över. Naturen -inklusive hagvistelse- kan vara farlig och något som hästen inte bör vistas i utan boots, skydd, ...

Av Amanda - 18 januari 2019 03:14


... och kommit på att här är ett väldigt bra ställe att skriva ner allmänt babbel, tankar och ja exakt ingenting emellanåt. Ska vi börja om på ny kula? Eller fortsätta där jag slutade? Stora delar av mitt liv finns här, nedskrivet. Delar som ä...

Av Amanda - 27 mars 2018 01:39

  Hello! Still alive!  Men är sjukt trött på denna vinter!  Hade en så stor förhoppning nu i helgen att nu smälter det vita lappmöglet bort...  Tills nu ikväll....  Är nog snart 10 cm på backen igen.  Och jag som tänkte att jag snart ...

Av Amanda - 4 oktober 2017 13:23

 ...ger upp...  Min dator har kraschat igen. Är det typ 5:e gången nu? Vad gör jag för fel lixom?  Så Sorry Becca att dina mejl inte blivit besvarade men mitt lösenord är borta... :( Ska fixa det så fort det lugnat sig lite här.   Kän...

Av Amanda - 23 augusti 2017 16:54


Detta med rubriker... jag är värdelös på det! Jamen försök själva att komma på nån bättre rubrik då?! Eller trodde ni att jag skulle vara kreativ och skriva en berättelse som heter Glasverandan ? Nja.... om sanningen ska fram så har jag ett glas...

Presentation


You never can reach your goals without fighting - But never forget that you´re Awesome anyway

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Annat kul!


Ovido - Quiz & Flashcards